Preguntas y respuestas que deberíais conocer todos sobre el juego y el camino que llevan los de DTG
Preguntas y respuestas que deberíais conocer todos sobre el juego y el camino que llevan los de DTG
Hola . Visto las criticas que este simulador recibe he decidido publicar este post en el que tendreis algunas preguntas y respuestas de que hace dtg y que camino van a tomar , asi que comenzamos .
1°) ¿ Por que DTG no varia de paises y siempre se queda con los 3 mismos ?
Muy simple , son una empresa y necesitan aferrarse a los paises que mas pasta dan .
Alemania representa el 13% de las ventas totales de toda la gente que juega al juego, inglaterra y los estados unidos represantan el 10% . Como vereis estos datos os pueden parecer muy pobres , pero lo cierto y como dicen en los directos ......un 13% de las ventas equivaldría a unos 14/15 millones de alemanes comprando el juego . Aquí en España no llegamos ni a 30.000 personas , por lo que en la lista de rentabilidad de paises , los de DTG nos han colocado los 26° del mundo .
A demás , actulamente tenemos 7 paises en este juego , no solo estos tres . Los paises qie actualmente tenemos son :
Alemania
Estados Unidos
Inglaterra
Canadá
Suiza
Francia
Escocia
2°) ¿ Donde estan las locomotoras de vapor ?
Llegan en primavera del año que viene , en el evento llamado Spirit of steam
3) ¿ Por que no hay un editor de rutas ?
Pues por que el 80% de la gente que a nivel mundial juegan a este juego lo hacen desde una consola.....y es imposible hacer un editor de ruta para consola
4) ¿ Por que no hacen rutas de España ?
Pues por que no somos rentables , así de simple
5) ¿ El multiplayer llegará algún día ?
Si , no saben cuando pero han confirmado que sí .
6) ¿ Cuales son los nuevos paises mas sugeridos para este juego según las encuestas , los foros de sugerencia y las estadísticas ?
Los nuevos paises mas sugeridos son
Japón
Holanda
Australia
Italia
Esto ha sido todo , cualquier cosa ya os iré comentando
Cita:1°) ¿ Por que DTG no varia de paises y siempre se queda con los 3 mismos ?
Muy simple , son una empresa y necesitan aferrarse a los paises que mas pasta dan .
Alemania representa el 13% de las ventas totales de toda la gente que juega al juego, inglaterra y los estados unidos represantan el 10% . Como vereis estos datos os pueden parecer muy pobres , pero lo cierto y como dicen en los directos ......un 13% de las ventas equivaldría a unos 14/15 millones de alemanes comprando el juego . Aquí en España no llegamos ni a 30.000 personas , por lo que en la lista de rentabilidad de paises , los de DTG nos han colocado los 26° del mundo .
A demás , actulamente tenemos 7 paises en este juego , no solo estos tres . Los paises qie actualmente tenemos son :
Alemania
Estados Unidos
Inglaterra
Canadá
Suiza
Francia
Escocia
Cita:3) ¿ Por que no hay un editor de rutas ?
Pues por que el 80% de la gente que a nivel mundial juegan a este juego lo hacen desde una consola.....y es imposible hacer un editor de ruta para consola
Cita:4) ¿ Por que no hacen rutas de España ?
Pues por que no somos rentables , así de simple
Cita:5) ¿ El multiplayer llegará algún día ?
Si , no saben cuando pero han confirmado que sí .
Cita:6) ¿ Cuales son los nuevos paises mas sugeridos para este juego según las encuestas , los foros de sugerencia y las estadísticas ?
Los nuevos paises mas sugeridos son
Japón
Holanda
Australia
Italia
Cita:1°) ¿ Por que DTG no varia de paises y siempre se queda con los 3 mismos ?
Muy simple , son una empresa y necesitan aferrarse a los paises que mas pasta dan .
Alemania representa el 13% de las ventas totales de toda la gente que juega al juego, inglaterra y los estados unidos represantan el 10% . Como vereis estos datos os pueden parecer muy pobres , pero lo cierto y como dicen en los directos ......un 13% de las ventas equivaldría a unos 14/15 millones de alemanes comprando el juego . Aquí en España no llegamos ni a 30.000 personas , por lo que en la lista de rentabilidad de paises , los de DTG nos han colocado los 26° del mundo .
A demás , actulamente tenemos 7 paises en este juego , no solo estos tres . Los paises qie actualmente tenemos son :
Alemania
Estados Unidos
Inglaterra
Canadá
Suiza
Francia
Escocia
Cita:3) ¿ Por que no hay un editor de rutas ?
Pues por que el 80% de la gente que a nivel mundial juegan a este juego lo hacen desde una consola.....y es imposible hacer un editor de ruta para consola
Cita:4) ¿ Por que no hacen rutas de España ?
Pues por que no somos rentables , así de simple
Cita:5) ¿ El multiplayer llegará algún día ?
Si , no saben cuando pero han confirmado que sí .
Cita:6) ¿ Cuales son los nuevos paises mas sugeridos para este juego según las encuestas , los foros de sugerencia y las estadísticas ?
Los nuevos paises mas sugeridos son
Japón
Holanda
Australia
Italia
Cris333 post_id=76071 time=1628857800 user_id=11361Cita:1°) ¿ Por que DTG no varia de paises y siempre se queda con los 3 mismos ?
Muy simple , son una empresa y necesitan aferrarse a los paises que mas pasta dan .
Alemania representa el 13% de las ventas totales de toda la gente que juega al juego, inglaterra y los estados unidos represantan el 10% . Como vereis estos datos os pueden parecer muy pobres , pero lo cierto y como dicen en los directos ......un 13% de las ventas equivaldría a unos 14/15 millones de alemanes comprando el juego . Aquí en España no llegamos ni a 30.000 personas , por lo que en la lista de rentabilidad de paises , los de DTG nos han colocado los 26° del mundo .
A demás , actulamente tenemos 7 paises en este juego , no solo estos tres . Los paises qie actualmente tenemos son :
Alemania
Estados Unidos
Inglaterra
Canadá
Suiza
Francia
Escocia
ponemos el ejemplo de ETS2 mapas de toda Europa el ultimo en sacar el mapa de iberia.Siguiente mapa Rusia que sacaran los usuarios incluido yo estoy contento con la política de dicha empresa, rutas amplias, multiplayer, en resumidas cuentas SCS hace caso Vs DTG no hace caso
Cita:3) ¿ Por que no hay un editor de rutas ?
Pues por que el 80% de la gente que a nivel mundial juegan a este juego lo hacen desde una consola.....y es imposible hacer un editor de ruta para consola
No estoy de acuerdo con dicha respuesta, el juego de GTA esta para consolas y PC el cual este ultimo tiene la aplicación de mods, en la consola no tiene dicha opción. En su día mostraron el editor en uno de sus directos, a eso se le llama engañar cuando dijeron que iban a sacar editor de rutas y juego en Multiplayer.
Cita:4) ¿ Por que no hacen rutas de España ?
Pues por que no somos rentables , así de simple
¿y es rentable en el resto de paises? han echo la prueba de si es rentable o no,podrían haber intentado hacer una ruta y hacer dichas pruebas de estudios, a día de hoy la ruta creadas españolas por DTG es 0, un buen ejemplo fíjate en el ETS2 han sacado el mapa de iberia, y no veo que no sea rentable para los SCS, la gente de fuera del paisa la ha comprado sin problemas, eso quiere decir que se preocupan por los usuarios, sin importar el pais.
Cita:5) ¿ El multiplayer llegará algún día ?
Si , no saben cuando pero han confirmado que sí .
También lo dijeron con Train Simulator y no vio la luz dicha opción.
Cita:6) ¿ Cuales son los nuevos paises mas sugeridos para este juego según las encuestas , los foros de sugerencia y las estadísticas ?
Los nuevos paises mas sugeridos son
Japón
Holanda
Australia
Italia
pues no veo que hagan mucho caso de las encuestas.
Simrail pues todo se vera, por ahora han publicado que lanzaran la demo,DTG que siga en su letargo y que mire solo por su pasta,hace tiempo que no les compro ninguna ruta.
Cris333 post_id=76071 time=1628857800 user_id=11361Cita:1°) ¿ Por que DTG no varia de paises y siempre se queda con los 3 mismos ?
Muy simple , son una empresa y necesitan aferrarse a los paises que mas pasta dan .
Alemania representa el 13% de las ventas totales de toda la gente que juega al juego, inglaterra y los estados unidos represantan el 10% . Como vereis estos datos os pueden parecer muy pobres , pero lo cierto y como dicen en los directos ......un 13% de las ventas equivaldría a unos 14/15 millones de alemanes comprando el juego . Aquí en España no llegamos ni a 30.000 personas , por lo que en la lista de rentabilidad de paises , los de DTG nos han colocado los 26° del mundo .
A demás , actulamente tenemos 7 paises en este juego , no solo estos tres . Los paises qie actualmente tenemos son :
Alemania
Estados Unidos
Inglaterra
Canadá
Suiza
Francia
Escocia
ponemos el ejemplo de ETS2 mapas de toda Europa el ultimo en sacar el mapa de iberia.Siguiente mapa Rusia que sacaran los usuarios incluido yo estoy contento con la política de dicha empresa, rutas amplias, multiplayer, en resumidas cuentas SCS hace caso Vs DTG no hace caso
Cita:3) ¿ Por que no hay un editor de rutas ?
Pues por que el 80% de la gente que a nivel mundial juegan a este juego lo hacen desde una consola.....y es imposible hacer un editor de ruta para consola
No estoy de acuerdo con dicha respuesta, el juego de GTA esta para consolas y PC el cual este ultimo tiene la aplicación de mods, en la consola no tiene dicha opción. En su día mostraron el editor en uno de sus directos, a eso se le llama engañar cuando dijeron que iban a sacar editor de rutas y juego en Multiplayer.
Cita:4) ¿ Por que no hacen rutas de España ?
Pues por que no somos rentables , así de simple
¿y es rentable en el resto de paises? han echo la prueba de si es rentable o no,podrían haber intentado hacer una ruta y hacer dichas pruebas de estudios, a día de hoy la ruta creadas españolas por DTG es 0, un buen ejemplo fíjate en el ETS2 han sacado el mapa de iberia, y no veo que no sea rentable para los SCS, la gente de fuera del paisa la ha comprado sin problemas, eso quiere decir que se preocupan por los usuarios, sin importar el pais.
Cita:5) ¿ El multiplayer llegará algún día ?
Si , no saben cuando pero han confirmado que sí .
También lo dijeron con Train Simulator y no vio la luz dicha opción.
Cita:6) ¿ Cuales son los nuevos paises mas sugeridos para este juego según las encuestas , los foros de sugerencia y las estadísticas ?
Los nuevos paises mas sugeridos son
Japón
Holanda
Australia
Italia
pues no veo que hagan mucho caso de las encuestas.
Simrail pues todo se vera, por ahora han publicado que lanzaran la demo,DTG que siga en su letargo y que mire solo por su pasta,hace tiempo que no les compro ninguna ruta.
Crees que un alemán o un francés no compraría una ruta española,me parece que te equivocas de nuevo,si un español compra una ruta inglesa o americana viceversa también puede ser.
2 ETS no es un simple juego como tu lo quieres ver, es otro simulador que esté a escala, esta a escala la distancia, ya que si lo hacen en distancia real se haria aburrido he injugable, no quiere decir que sea mucho peor por el mero echo de estar echo a escala las distancias,la respuesta es bien clara estos señores hacen caso, las cosas como son,hace pocos meses han lanzado el multiplayer, DTG lo lleva pregonando años,deberían de coger ejemplo de dicha empresa, en vez de engañar, no te parece.
3.sino hay editor no es por razones técnicas es por que no le da la santa gana, omites que en su día mencionaron dicho editor, hay es cuando demuestran que han quedado como el culo. GTA tiene dicha opción llámale MOD o como quieras pero deja meter objetos mismo juego disponible para consolas,ya que tú has comentado que no lo sacan por que hay versión en consola del TSW,poniendo como excusa que esté en varias plataformas.
4.¿si no hacen nuevas rutas es por que no se puede viajar? Yo veo que se puede viajar, que te crees que los de SCS no viajan para hacer carreteras y objetos característicos, DGT son unos vagos ni más ni menos, por que cuando sacan las cosas encima las sacan mal con fallos, ETS sale con fallos mínimos vuelvo a lo de antes deberían de aplicarse el cuento,el monopolio que tienen no les va durar toda la vida, de eso se han valido DTG.
Haber, que tsw2 tenga un editor si es viable, ya que el editor se puede lanzar en versión de PC totalmente independiente del juego y posteriormente que permite exportar una ruta o un tren a diferentes plataformas, yo el Unreal Engine no lo he probado como es trabajar con ese motor pero el Unity que si lo he tocado para hacer algún juego en 2d ya te digo que cuando lo compilas te la la opción de compilarlo para pc, android, Xbox, etc. Por lo tanto es totalmente viable.
Entre los Países Mencionados en el caso del TS2021, te has dejado 3 países.
Austria, Japón y China.
Entre las rutas de Train Simulator DTG, tiene a la venta rutas Austriacas en total 2 con colaboración con RSSLO, también tiene un par de rutas japonesas junto con material y por último china. En donde alberga también trenes chinos como el Maglev y alguna locomotora China.
Tanto que defiendes a DTG, ahi tienes lo que tanto he dicho, ahi estan la cantidad de fallos que han tenido que arreglar, ¿y aun dices que TSW es lo mejor que hay?, sería lo mejor en otras manos. DTG no vale ni para taco de escopeta, sacaron un simulador de vuelo y lo unico que obtuvo fueron criticas por todas partes, hasta que abandonaron dicho juego. Ah, y olvidaba mencionar que para ellos, tanto TS como TSW, son simuladores de carrera en el que la mayoria de los escenarios son imposibles de llegar a la hora punta, o te saltas todos los limites de velocidad o no llegas.
https://store.steampowered.com/news/app/...9041515043
CORE
Added new User Interface.
Added new Gradient Profile display.
Added ability to spawn on foot in hourly increments.
Added Crosshair Visibility option to the Settings Menu.
User Interface no longer displays Mastery Rewards screen when signing in to Dovetail Live.
BR HEAVY FREIGHT PACK
Added Livery Designer functionality to the BR Heavy Freight Pack.
CANE CREEK SUBDIVISION
Added RailDriver Support for the Weathered Union Pacific AC4400CW.
CATHCART CIRCLE LINE
Fixed an issue with a shunt signal at Neilston Head shunt so that it shows the appropriate aspect when reversing.
CLINCHFIELD RAILROAD
Fixed an issue that resulted in reflective rocks.
Fixed an issue with the caboose animations.
Fixed an issue with the climb up and climb down animations when using the CRR F7
Immersion controls have been updated to fix inconsistency in operation.
EAST COASTWAY
Added RailDriver support for the BR Class 377/4.
Fixed an issue with the Lewes Platform 3 Marker as per customer feedback.
Fixed an issue with the windows on the BR Class 377/4
Fixed an issue with the Passenger Information System scrolling in the BR Class 377/4.
Added 'ECW' prefix to the name of the trains and wagons as they appear in the Livery Designer to differentiate from future add-ons.
GREAT WESTERN EXPRESS
Disabled TPWS functionality to prevent instances of Brake Demand occurring when it shouldn’t.
DIESEL LEGENDS OF THE GREAT WESTERN
Added Localisation for the RailDriver functionality for the BR Class 08, BR Class 52 and BR Class 101.
HAUPTSTRECKE HAMBURG-LÜBECK
Removed the Wait for Brakes to Charge objective from the BR182 Introduction
Fixed AFB speed indicator to return to '0km/h' when AFB is turned off
Fixed PZB and LZB save/load issues.
Added an End of Train Device to the player's train in the Turnback Freight scenario.
Fixed an issue with shunt class routes on signals so they display an appropriate Sh1 aspect.
Added more Go Via points and ensured no left-line running between Bad Oldesloe & Lübeck in the Scenario Planner.
Improved collision around passenger doorways on BR 766 and BR 785 vehicles.
Corrected the Digital Displays screens putting EBuLa on the left
HAUPTSTRECKE RHEIN-RUHR
Fixed an issue with the Ambient Cubemap that resulted in blue artefacts appearing in places.
Added DB BR 112 to the Scenario Planner.
ISLE OF WIGHT
Added Localisation for the RailDriver functionality for the BR Class 483.
LGV MÉDITERRANÉE
Added Localisation for the RailDriver functionality for the SNCF TGV Duplex.
Fixed an issue with the coupling hatch which influenced the throttle animation.
LONDON BAKERLOO LINE
Updated speed limit trigger point so that increases happen as the front of the train passes the new limit rather than the rear of the train.
Fixed an issue with the EP Brake Cut Out switch so that it operates as per the in-cab labelling.
Fixed an issue with the number of Collectables so they can be completed appropriately.
Fixed an issue with clipping the CCTV monitors at Harlesden.
Fixed an issue with a collision volume on Platform 3 at Elephant & Castle.
Fixed an issue with seated passengers so their feet now reach the floor, and they no longer clip into other passengers.
Added Signal Telephone Contact functionality to Bakerloo. Players can now contact the signaller via the signal mounted telephone.
Fixed an issue with Harlesden overpass so it is less dark throughout the day.
Fixed an issue with the station entrance name so that it refers to the correct station at Kenton.
Fixed an issue with the Passenger Information System so that platforms 1 and 2 show the correct arrivals for each platform at Kilburn Park.
Fixed an issue that would result in the player being ejected from the cab at Stonebridge Park.
Fixed an issue that would result in player and passengers hovering above the floor at Marylebone.
Fixed an issue that prevents rain from appearing on platforms appropriately.
Fixed an issue with the Passenger Information System so that it shows the correct information at Harlesden.
Fixed an issue with foliage draw distance so that it no longer de-spawns at a noticeable range (XBOX).
Fixed an issue with the catwalk at Stonebridge Depot so that players no longer clip through it.
Fixed an issue with platform signage at Warwick.
Fixed an issue that prevented signals at Stonebridge Park from requiring a signaller contact to clear.
Fixed an issue with signals being embedded in walls at Oxford Circus.
Fixed an issue with 3-aspect signals so that they no longer appear dead.
Smoothed junction transitions on the main line at Queen's Park South.
Smoothed vertical curve transitions at Stonebridge Park.
Smoothed junction transition at Willesden Junction.
Removed instances of erroneous 90 mph speed restrictions.
Fixed issues with some markers so that they ensure correct stopping position when using Scenario Planner.
Added train formations for Scenario Planner.
Fixed hazard lighting on the 1972 Stock.
Fixed an issue with internal lighting to limit overbright passengers.
Fixed issues with couplings and other components so they are connected properly between vehicles.
Improved air compressor logic so that it no longer runs when isolated and a safety valve added so that it no longer goes above 7.2 bar.
LONG ISLAND RAILROAD
Improved pathing of player an AI trains in the Ferrying Folks scenario.
MAIN-SPESSART BAHN
Added passenger Information System to Aschaffenburg & Gemünden am Main.
Fixed several issues with clipping bridges when operating the BR 204 near Lohr
Fixed an issue with saving & reloading when playing the Fuel Exchange scenario.
Fixed an issue with landscape clipping when spawning near the Port Locomotive Depot.
Fixed an issue with passengers clipping stairs and other objects at Aschaffenburg Sud.
Fixed an issue with concrete blocks and posts clipping through the tunnel ceilings at Heigenbrücken.
Fixed an issue with a speed restriction showing an incorrect value at marker 62.
Fixed several speed restrictions at Aschaffenburg Port to show correct values.
Added Passenger Information System functionality to the BR 146.2.
Added climb up functionality to all platforms.
Improved road traffic flows throughout the route.
Fixed several issues with camera collision throughout the route.
Improved terrain blending at Partenstein.
Improved the representation of the Port Container Yard.
Improved foliage representation at Hosbach.
Fixed an issue with the stairs at Laufach.
Fixed an issue with foliage being lit incorrectly at Laufach.
Improved the roads at Lohr Bahnhof to reduce gaps between the road and terrain.
Fixed an issue with Gemünden am Main station name being misspelled.
Improved track rendering throughout the route.
Improved the AFB functionality of the BR 146.2.
Fixed an issue that prevented contacting the signaller in the BR 185.2
Added RailDriver functionality for the BR 146.2
Added RailDriver functionality for the BR 185.2.
Added RailDriver functionality for the BR 766.2.
DB BR 204
Fixed an issue with scenario ordering for the BR 204.
HAUPTSTRECKE MÜNCHEN-AUGSBURG
Fixed an issue that resulted in hearing wind noise when standing up in the BR 423.
Added Localisation for the RailDriver functionality for the BR 423.
Added Localisation for the RailDriver functionality for the BR 403.
Fixed an issue that prevented passengers from sitting in seats at Haspelmoor Station.
Fixed an issue with passengers clipping stairs at Haspelmoor.
Fixed an issue with LOD on a large building at Donnersbergerbrücke.
Fixed an issue with the Passenger Information System so that stopping stations are represented properly.
NORTHERN TRANS-PENNINE
Improved track joint audio on the BR Class 47 when travelling above 40 mph.
Unlocked the use of Immersion Controls.
Added Localisation for the RailDriver functionality for the BR Class 08.
Added RailDriver functionality to the BR Class 08.
Added RailDriver functionality to the BR Class 101.
Added tall building to Manchester Skyline.
Fixed an issue with corridor lighting on the BR Mk2a vehicles.
Fixed an issue with brake overcharge that would result in slightly stuck brakes on the BR Class 47.
OAKVILLE SUBDIVISION
Added RailDriver functionality for the GP38-2.
PENINSULA CORRIDOR
Fixed spelling of route name in Russian.
Added RailDriver functionality for the GP38-2.
Enabled substitution of the Union Pacific GP38-2 so that it is usable on other routes.
RAPID TRANSIT
Added RailDriver functionality to the DB BR 1442.
RHEIN-RUHR OSTEN
Fixed an issue that resulted in hearing wind noise when standing up in the BR 185.5.
Fixed an issue that resulted in hearing wind noise when standing up.
Added Localisation for the RailDriver functionality for the BR 185.5.
Added RailDriver functionality to the BR 185.5.
Fixed an issue with AFB in the BR 185.5.
RUHR-SIEG NORD
Fixed an issue with Audio Occlusion in the BR 185.2.
Improved Audio representation in the DB BR 143.
Fixed an issue with the signalling that prevented the Freight Exchange scenario from functioning correctly.
Added Contact Signaller functionality to both cabs in the 185.2. Player can now contact signaller by clicking on the phone to the bottom left of the driver’s seat or using the RailDriver.
Fixed an issue with the Train and Electric brake failing to register appropriately on the HUD when using the BR 767.
Fixed an issue with the PZB and LZB indicators that were unaffected by the dimmer.
Added RailDriver functionality to the BR 185.2.
Added RailDriver functionality to the BR 767.
Added RailDriver functionality to the BR 143.
Added Localisation for the RailDriver functionality for the BR 363.
DB BR 363
Headlights can now be switched on and off using RailDriver.
The Auto Brake should now function as expected with the RailDriver.
Repositioned camera transitions when climbing the stairs of the BR 363.
SAND PATCH GRADE
Added Localisation for the RailDriver functionality for the C40-8W.
Fixed an issue with the Banking Communication so that attached locomotives change controls accordingly.
SCHNELLFAHRSTRECKE KÖLN-AACHEN
Fixed an issue with a sign that was clipping through a lamp post.
Fixed an issue with flashing Ks1 aspects with no Zs3v functionality.
Fixed an issue with Journey Mode to ensure proper flow in Schnellfahrstrecke Köln - Aachen.
SOUTHEASTERN HIGH SPEED
Fixed an issue that prevented Banner Repeaters from displaying advance warning for a shunt indicator set with a stop aspect.
Fixed an issue with an AWS Ramp at Higham so that it now respects Repeater aspects.
Added an AWS Ramp between signals NK 485 BR and NK 485 at Hoo Junction.
Fixed an issue that prevent idle units from automatically setting tail lamps.
Reduced the driver's eye level by 10 cm in accordance with community feedback.
TEES VALLEY LINE
Improved the ability for the BR Class 20 to appear in other services.
Fixed missing localisation and name duplication with BR Class 20 Scenario Planner formations.
Fixed missing localisation and name duplication with BR Class 31 Scenario Planner formations.
Added RailDriver functionality to the BR Class 08.
Added RailDriver functionality to the BR Class 101.
Fixed an issue with the HUD Ammeter from showing inappropriate values.
WEST SOMERSET RAILWAY
Added level crossing functionality so that they now open and close as expected.
Added walkie talkie as a method for contacting signaller to the BR Class 09, BR Class 33, BR Class 47 and BR Class 52.
Overhauled the entire Service Timetable in West Somerset Railway.
Deactivated Help tips in scenarios that related to Classic control layout to unlock use of Immersion control layout.
Improved weather and sky representation and fog rendering so it displays correctly under conditions such as rain or mist.
Fixed the coupling instruction at end of the Minehead Shunter Part 2 which requires player to attach to the wrong end of the train.
Fixed several tasks in the Finishing Up scenario so that it operates smoother.
Removed all control locks from the tutorial to bring it in line with other tutorials.
Adjusted all station stopping points to accommodate DMU services.
Removed all control locks from the BR Class 52 tutorial to bring it in line with other tutorials.
Removed remaining instances of 'Objective Complete' being displayed for player and timetable tasks.
Removed all control locks from the BR Class 33 tutorial to bring it in line with other tutorials.
Fixed an issue with the Take it Home Scenario so that the uncoupling instruction appears after the previous service has completed.
Set brakes to use vacuum brakes on all scenarios and tutorials.
Fixed an issue with a fence colliding with the stairs at Bishops Lydeard.
Fixed an issue with a collectable at Doniford Halt being unreachable.
Fixed an issue with manual junctions so that stretcher bars now align with the rails.
Improved track rendering throughout the route.
Added road traffic to the route.
Fixed an issue that prevented rain from appearing properly at stations.
Fixed an issue with a platform gap at Williton.
Fixed an issue with non-player characters failing to navigate properly at Williton level crossing.
Fixed an issue with the fence at Norton Fitzwarren so that it no longer floats in the air.
Added climb up functionality to all platforms.
Added empty versions of the Class 47 & Mk1 Coaches x 5 formation to Scenario Planner.
Fixed an issue with accessing AWS Isolation and Cab Changeover switches when using Immersion Controls.
Changed the default brake setup of the BR Class 33 to match the convention of all other locos to have air as the default in scenarios and services.
Added RailDriver functionality to the BR Class 33 and BR Class 52.
Added Localisation for the RailDriver functionality for the BR Class 09, BR Class 33, BR Class 47 and BR Class 52.
RailDriver should now function correctly and display correct bindings in the Advanced controls menu.
Left on the D Pad should now open doors on Controller and RailDriver.
Fixed an issue that prevented AWS from working properly when using the BR Class 47 with RailDriver.
Sigo diciendo que DTG es lo mejor que hay en el mercado . Son buenos a la hora de desarrollar los trenes . Los sonidos son buenos , las rutas son buenas , los trenes texturizados ....a parte de que los trenes salen con todas las funcionalidades ......y mejor aquí me quedo pa que no me baneen .
DTG tiene un monopolio que nadie le podrá quitar hasta que salga un nuevo juego que sea mucho mejor que tsw2....y no , ese juego no será sim rail . Sigo diciendo que nadie superará a el mejor juego de la historia de la simulación ferroviaria . Todos los juegos tienen errores, pues se arreglan y ya . Todos contentos
No te lo crees ni tú, los sonidos no valen nada, el texturizado otra full de Estambul, las rutas son otro asco que ni distancia en km tienen,¿y eso de que salen con todas las funcionalidades, no se dónde lo habrás visto? Así que basta de defender a una mierda de empresa que no hace nada bueno.