INICIO Open Rails General OR-MSTS Presentation ans question

Se ha llevado a cabo la migración total de los datos al nuevo sistema del foro, durante los próximos días se realizarán diversos trabajos internos, por ello los nuevos registros están desactivados y algunas funciones pueden presentar problemas. Rogamos disculpéis las molestias. (October 04, 2024) x

Presentation ans question

Presentation ans question

• 0 voto(s) - 0 Media

Pacalou34
Junior Member
2
07-17-2022, 10:24 AM
Hi Everybody,

I am Pacalou34 from south of France.
I use MSTS and Open Rail for creating activities.
I am not sur this forum is the good place for my question but... -ops

I am looking for a "ruta española" MSTS/OPEN RAIL from Barcelona to France, a LGV or classic route.

My project is to create a TGV activity from Paris or Marseille to Barcelona and Madrid Atocha
This trains exists. I have used this train From Montpellier to Madrid for visiting Madrid.

I wish you a "Belle journée"

Pacalou34
Pacalou34
07-17-2022, 10:24 AM #1

Hi Everybody,

I am Pacalou34 from south of France.
I use MSTS and Open Rail for creating activities.
I am not sur this forum is the good place for my question but... -ops

I am looking for a "ruta española" MSTS/OPEN RAIL from Barcelona to France, a LGV or classic route.

My project is to create a TGV activity from Paris or Marseille to Barcelona and Madrid Atocha
This trains exists. I have used this train From Montpellier to Madrid for visiting Madrid.

I wish you a "Belle journée"

Pacalou34

Gundemaro
Junior Member
23
07-17-2022, 09:00 PM
Salut!

Pour MSTS ou OR n'il ya pas encore routes comme ça que tu demandes. Je connais la route Roussillon de Port Bou vers Montpellier (je rappel ça)

Gundemaro
07-17-2022, 09:00 PM #2

Salut!

Pour MSTS ou OR n'il ya pas encore routes comme ça que tu demandes. Je connais la route Roussillon de Port Bou vers Montpellier (je rappel ça)

Pacalou34
Junior Member
2
07-17-2022, 09:42 PM
Mucho gracias

Pacalou34
Pacalou34
07-17-2022, 09:42 PM #3

Mucho gracias

Pacalou34

• 0 voto(s) - 0 Media
Usuarios navegando en este tema: